AJANS-46

Bizi Takip Edin!

BEŞEN SİGORTA

Başhekim Bekerecioğlu’ndan şikayetler başladı!...

Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine büyük umutlarla getirilen ancak şu ana kadar pek te bekleneni veremediği gözlenen Prof. Dr. Mehmet Bekerecioğlu’nun uygulamalarından şikâyetler başladı.
fb-share
  • Yazdırılabilir Sayfa
  • 28.09.2012 17:26 Tarihinde Eklendi.  Kategori : SAĞLIK-ÇEVRE.
    Başhekim Bekerecioğlu’ndan şikayetler başladı!...
    Başhekim Bekerecioğlu’ndan şikayetler başladı!...

    Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine büyük umutlarla getirilen ancak şu ana kadar pek te bekleneni veremediği gözlenen Prof. Dr. Mehmet Bekerecioğlu’nun uygulamalarından şikâyetler başladı.

    Bu yılın Temmuz ayı başlarında ‘iğneli koltuk’ olarak tabir edilen göreve getirilen ve başta basın olmak üzere kamuoyunun kendisine tanıdığı başarılı olabilme fırsatını cömertçe harcayan Başhekim Bekerecioğlu, istisnalar hariç olmak üzere basınla da sağlıklı bir ilişki kurmayı pek başaramadı.

    Göreve gelişinin üzerinden geçen yaklaşık 3 ayın sonunda Başhekim Bekerecioğlu artık sorgulanmaya başlandı. Bugüne kadar hiç eleştirilmeyen Bekerecioğlu’nun hastane binaları arasındaki görevlendirmelerde keyfi davrandığı öne sürüldü.

    Başkanlığını Doç. Dr. Hafize Öksüz’ün yaptığı Kahramanmaraş Tabip Odası (KTO) Yönetim Kurulu imzası ile yayımlanan yazılı açıklamada; “Binalar arası görevlendirmelerin objektif kriterlere bağlı olması, çalışma verimliliğini artıracaktır. Yine binalar arası görevlendirmelerin sübjektif cezalandırma amacı gütmemesi gerekmektedir” denildi.

    KTO AÇIKLAMASI AYNEN ŞÖYLE:

    “Bilindiği üzere Necip Fazıl Şehir Hastanesi 3 değişik binada hizmet vermektedir. Kahramanmaraş’ta hastaların sağlık hizmetlerinden memnuniyetinin üst düzeyde olması istenirken bu hizmeti veren hekimlerin mutluluğu da göz önünde tutulmalıdır.  Binaların fiziki şartları ve ulaşım imkânları hekimlerin ve diğer sağlık çalışanlarının huzurlu bir ortamda faaliyet göstermeleri konusunda  etkin bir rol teşkil etmektedir. Kişilerin alıştıkları ortamları değiştirmeleri çalışma huzurlarını bozmaktadır.  Bu 3 binanın bir an önce statülerinin belirlenerek sağlık çalışanlarının kendi planlamalarını buna göre yapmalarına imkân verilmesi gerekmektedir.

    Binalar arası görevlendirmelerin objektif kriterlere bağlı olması, çalışma verimliliğini artıracaktır. Yine binalar arası görevlendirmelerin sübjektif cezalandırma amacı gütmemesi gerekmektedir. 

    Daha önce denenmiş, bilinen ve yanlış uygulamaları tescilli yöneticilerin,  tekrar yönetimde söz sahibi olmaya çalışması sağlık çalışanlarında huzursuzluğa neden olmaktadır. Tüm sağlık çalışanlarının çalışma barışı için eski alışkanlıklardan vazgeçilmesi gerekmektedir.

    Kahramanmaraş Tabip Odası olarak Kahramanmaraş sağlığının gelişmesi, hekim ve tüm sağlık çalışanlarının  huzurlu bir ortamda çalışması için bu tür uygulamalarının takipçisiyiz.

    Çalışan mutlu  olmadan yaptığı iş verimli olamaz. Kamuoyuna saygıyla duyururuz. Kahramanmaraş Tabip Odası Yönetim Kurulu..”

    BAŞHEKİM BEKERECİOĞLU KİMDİR?

    1963’de Kahramanmaraş’ta doğdu. İlk ve orta öğretimini memleketinde tamamladı. 1980 yılında Kahramanmaraş Lisesi’nden mezun oldu. 1988’de Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. 1995’te Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde plastik cerrahi uzmanı oldu. 1995-1999 Van Yüzüncüyıl Üniversitesi Tıp Fakültesi Plastik Cerrahi Anabilim Dalı’nı kurdu. 1999-2011 yılları arasında Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesinde Plastik Cerrahi Bölümünün kurulmasında görev aldı. 2011-2012 Haziran arasında Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Plastik Cerrahi Anabilim Dalı’nda öğretim üyeliği yaptı. Bekerecioğlu, bu görevini yürütürken Temmuz-2012’de Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Başkanlığı Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesi Başhekimi olarak atandı. Evli ve 3 çocuk babasıdır. (Haber Merkezi)

     

    82210  kez okundu.

    BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

    12.10.2012 10:17
    Bir garip şehir Maraş..
    İŞTEN ÇOK LAF ÜRETEN VE SORUNLARI ÇÖZMEKTEN ÇOK YENİ SORUNLAR ÇIKARTANLAR ŞEHRİ..İnsanlar çalışırken hata veya yanlış yapabilir. Bu hatalar ve yanlışlar kişinin yanlış kişi oldugu anlamına gelmez. Bu şehri çok seviyorum ve Kahramanmaraşlı olmaktanda gurur duyuyorum. Ama maalesef bu şehrin bazı insanları hayatı gördükleri ile sınırlı sanıyorlar. Bir bakıma aklı sadece gözlerinde. Akademik başarısı olan ve 2 üniversite mensubu oldugu anabilim dalını kuran bir Prof Kahramanmaraşımıza başhekim olarak gelmiş ve bana kalırsa bu şehirin kendisine dar oldugunu bilerek gelmiş.Bu şehire ve aralarından çıktıgı bu şehrin insanlarına belki vefa borcu belki hizmet borcu olarak oldugunu düşünerek çalışmak için gelmiş.Eleştirmek, çe
    07.10.2012 12:03
    ..sarayından manzaralar...
    devletlü padişahımız kahtı rical durumundan dolayı acele olarak şehzade eğitimi almadan eski padişahın yerine saray-ı cediddeki tahtına oturtulur.ancak devlet tecrübesi olmadığından ve seferlere çıkılmadığından yeni ganimetler ve ulufeler dağıtma konusunda bekleneni veremediğinden yeniçeriler yeni padişahtan memnun kalmazlar.gerçi yeni seferlere çıkma ve devlet yönetme tecrübesi olmayan devlet-lü padişahımızın hakkını yemeyelim kendileri devrinde personele kilitlenerek imha eden ilk füze keşfi yapmalarıyla ilmi yönden ne kadar gelişmiş olduklarını gösterdiler.saray-ı cedidin kolağası ilk zamanlar omuz desteği verdiği ve iltifatlarına mazhar olsa da son zamanlarda devlet-lü padişahın yeni omuz vericiler bulmasıyla kolağasının kol
    03.10.2012 09:29
    bu sözü çok severim.
    "Ne günlere kaldık ey gazi hünkar Katır defterdar oldu eşek mühürdar"
    03.10.2012 09:27
    Sayın başhekimim.
    Siz partinin üstünde atandınız siyasilerde size buyur dedi.Ancak astların medeti siyasilerde ummakta ve onların istemleri doğrultusunda çalışıyorlar.astlarının görevleri siyasi etkin kişilere memnuniyet sağlamak.halka hizmet doğrultusunda bu insanların zaten birikimide yok.yıllardan beri ya silahşörlük yada yalakalıkla idarecilik yapanlar var.Bazı idarecileri tenzih ederim.onların işi gücü çalışmak ama onları sana öcü tanıtan basiretsiz kendilerine yeedinme gaygısı taşıyanlar harcıyor sende farkında olmadan ateşe benzinle yaklaşıyorsun.eski yeni senin benim adam arayışına giren personel sanada shiplendi ben onun adamıyım ama her gelenin adamıysan sende ozukluk var bence.senin adını kullanan küçük hesap içinde olan idarecilerin var onl
    03.10.2012 01:07
    derslerini eksik almışlar..
    halk sağlığı müdürü sağlık müdürünün şube müdürü gibi çalışması agırlığını hissettirememesi afşınlı .beyin kontrolünde olması.. beyin vasat olduğunu bu çeketin büyük geldiğini gösterir.iiii paşam küçük işler ona buna aba altından sopa göstermesi güvendiği vekilinde bazı gerçekleri görmesi ile güven yitirdi.diğer vekiller zaten etine aş yirdiklerini söylemeye gerek varmışarkasındaki güç kendi telaşına düştüğünde iii paşama arkasını döndüğünde mevcut vekiller paşamı 10 dk da alırlar.m.. m.. nasıl aldılar ne kadar torpili vardı ne oldu. gelelim başhekime verilen avantajları iyi kullanamadı.kendisine göbekten bağladığı kişinin geçmişi ve etrafına verdiği zarara tekrar benzin döktü.ilgisiz kişileri baz
    01.10.2012 21:24
    k.maraş kaybediyor...
    bir idareci ne zaman personel mesai takibi, personel hareketleri gibi küçük işlerle uğraşıp tüm mesaisini buna ayırmağa başlamışşa o idarecinin dağarcığında ve donanımında başında bulunduğu kuruma verecek bir şeyin kalmadığının en açık işaretidir.toplam kalite ve personel mutluluğu değil de birilerinin saadete ermesini kendine şiar edinen idareci bulunduğu kuruma en büyük zararı vermektedir. hastane idareciliğinde vizyonu olan, personeliyle çalışma barışını sağlamış idarecileri arzuluyor. aksi takdirde ..sağlıkta kaybediyor ilgililere duyurulur.
    30.09.2012 23:45
    Siyasiler üstü başhekim
    bazı vaadlerle geldiğini sağır sultan duymuştur.Önce hastanelerimizi efil tefil eden iii paşam amacına ulaşamadı.başhekimleri saf dışı edip kendisi genel sekreter olma arayışına girdi.Cafer abime dahi yüzüne güldü arkasından o bana rakib olamaz demiş.nedim beyi ve arıkan beyi saf dışı eden iii paşam kendine dananın en güzel etini ayırmak istiyordu.ebcik oynama sandı hastanelerimizi darmadağın etti başhekim atadmamak için neler yaptığını bilmeyen kalmadı.çorum düzenegi kurdu.şimdi çoruma genel sekreter olacakmış hayırlı olsun paşam tek maraş kurtulsun.derken adı büyük başhekim arayıp durduk.adı büyük olunca hastanede hizmette büyüyecek sandık alkışladık uzman nedimi saf dışı ett,k ama elimiz kırılaydı nedim bey nimetmi
    30.09.2012 20:58
    kardeşim her zaman doktordan iii idareci olmaz görüşündeyim.
    sayın bekereci akademisyen idarecilikle yakından uzaktan ilgisi yok.Koskoca başhekim prof olmuş dalında uzman olabilir ama idareciliği malesef ilk okul cocuklarının sınıf başkanlığını hatırlatıyor.eğitim araştırma hastanesi olması gerktiği bu yönde çalışması olduğunu duyunca sevinmiştim ama hayal olacak demiştim.bir başhekim odacının hemşirenin doktorun yeri ile uğraşması kendine zarar verir.bunlar küçük olaylar.hizmetin aksamasına geç verilmesine kanunlara uymayan var ise amenne ama ben böyle istiyorum demesi ilk okul çocuklarının çekişmesini andırı.benim babam senin babanı döver dövsünde görelim.başhekim bey önce sağ kolunu kes sonra seni yanıltan müdürünü kes ..eski devleti güçlendir.her hastaneye yenişehirin ortalaması
    30.09.2012 16:31
    tabibin başka tabib hakkında,
    şikayetci olması çok düşündürücüdür.tabipler odası başhekimin yapmış olduğu içraatları ben yaptım canım istedi yaptım nedensiz yaptım demsinin altındaki gerçekleride görmesi olayların sırıtmasını sert bir demeçle açıklamaları güzelmi çirkinmi siz karar verin.sorumsuz idare izlenimi gönül dağında gezen çevrelerindekilere fırsat yaratan garibanların üstüne çoraklanan bir idare izlenimi var.hiç bu kadar lakaiyt seviyesiz bir yönetimle çalışmamıştım.eline yetki geçiren başkesen vezir oluyor.personele eziyet edenlere dikkat edilmiyor.hizmet unutulmuş vatandaş umurlarında değil.siyasiler biz yetki verdik demnekle yetkisizliklerinide ilan ediyorlar.başhekimi bakanlık atadı siyasilerin zerre dehli yok.o yüzden başhekimin arkasındaki
    30.09.2012 12:15
    20 yıllık personelim.
    20 içinde en basiretsiz iktidarsız beceriksiz yönetimi son bir yılda gördüm. basiretsiz geçimsiz kavgacı kinci kişiler bulunmuş birleşmişler yönetim olmuşlar.idare etmek yerine çalışanları rahatsız etmek hizmet yerine laylaylom içinde olan bir idare.başhekim var olanları almadığı takdirde 2013 yılını dahi göremez.etrafına baksın nerde sevimsiz varsa bazılarını tenzih ederim başhekimi çevrelemişler etrafını görmesini engelliyorlar...personele kinle husumetle yaklaşan bir idareci olabilirmi?..böyle kötü idareciler maraşa özgümü ama siyasilerinin..ilgisi alakası ortada.sıtkı beyde amacına ulaşmış iii maaş etiket iiyi maaşla emeklli hizmet allah esirgesin umurunda değil.bizimde olmayacagı günler yakın.iii paşamı kendisinin yerine a
    29.09.2012 23:09
    inanın artık turşu tadı veriyor.
    Basiretsizliği ve iş bilmezliği yüzünden görevinden bakanlık tarafından alınan itibarsız kişilere itibar edilmesi başhekimi yaralar.ha alındığı göreve çok itibarlı birimi geldi derseniz dahada...biri geldi.y...n d...n h...e geçmişindeki promosyon marangoz olaylarını hesaba katarsak bide bunlara şimdiki müdürlüğü nasıl yönettiği hemşeri eş dostuna nasıl koltuklar verdiğini hesaba eklersek işte seviyesi deriz.sıtkı bey vekillik yapamadı.agırlığını koyarak (bu kurum benim istediğim bu, sizinde başka kurumda isteğinize saygı duyarım) demesi gereki,rdi diyemedi bizleri perişan etti.allaha havale ediyoruz.şükür yerine iii paşa aday olacakmış.kendisini müdür atar belki.
    29.09.2012 17:48
    SIKTI ARTIK
    SAYIN VEKİLLER BUNLARI TAKİP EDECEKLER..Bu şehir böyle tarumar edilmemeli işler artık yoluna girmeli. s.. müdürlüğünde sıkıntılar aldı başını gidiyor. hastane deseniz bu haber herşeyi göstermekte, Halk saglıgında hala hiç bir şey oturmuş degil varsa yoksa e.. müdür olacakmı işleriyle ugraşılıyor bakalım işler ne zaman düzelecek. Bari müdürlüğE verinde herkese muradına ERSİN. bU olaylara herkes seyirciydi allahdan basın seyirci kalmak istemiyor onlarda artık gelen şikayetlerden bıkmışlar ki bu haberi yapmışlar. ve artık SIKTI demeye başlamışlar...nasıl olsa vekillerin umurunda degil biri başbakanın arkasında kimi bakanların arkasında bu şehre ve kurumlarına bakanlar yok. inşallahla manşallahla gidiyıor işler. hadi hayırlısı
    29.09.2012 01:34
    sayın bekereci ekibini oluşturamadı.
    Denenmiş basiretsiz ve başarısızlığının yanında geçimsizliği tescilli kişilernin heğomanyasına girmesi yanlıştı... eski yeni ayrımına gidiyorsa başarılı olabilirmi...başhekimin dahi hoşuna gitmeyecek zarar veren olaylar olmaktadır.koridorlardakonuşulmayacak kelimlere döken kimse bana yan bakamaz diyecek kadar tozpembe rüyalarda geziyorsa başhekimde bunu duymuyorsa nahoş olaylar gelişir.BaŞHEKİM çalışma barışını bozan kişiler yerine hizmet erbabı kişilerin sözlerine kulak vermeli.herkesin sevdiği başhemşire olayına açıklık getiremez kimse.hiçkimse başkesen değil idaresi altındaki kişilerin hizmetcisi olmalıdır.ozaman idarecilik yerini bulur korku dünyası yaratanların çoğu mezarlıkta veya lanet olsun diye anılmaktadır.sayı
    29.09.2012 00:08
    NEREDEN ÇIKTI BU HABER
    Eski idarecilerden kasıt m.. m.. mü anlayamadık. eger öyleyse bu teşkilat kangren durumundadır ve tekrar neşter atılması gerekir ve bu sefer tüm h...klı kişilerin kurumdan uzaklaştırılması gerekir. S... müdürlüğündede iiii paşadan hiç kimse memnun degil.dt. sıtkı bey hemen olaya el atması gerekir. çünkü diğer vekillerimiz olaylara vakıf olamıyorlar.
    Yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan; küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: ip adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle pa ylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. Detaylı bilgi için Gizlilik Kurallarını okuyun