PRESTİJ STONE 728x90

Bizi Takip Edin!

BEŞEN SİGORTA
BEŞEN SİGORTA

Diş'in eski binası adeta çürümeye (mi) terk edildi?

Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu UNİCEF (United Nations Children’s Fund) tarafından Ana ve Çocuk Sağlığı (AÇSAP) binası olarak yaptırıldığı öğrenilen ve bu amaçla k
fb-share
  • Yazdırılabilir Sayfa
  • 22.06.2011 12:56 Tarihinde Eklendi.  Kategori : SAĞLIK-ÇEVRE.
    Diş'in eski binası adeta çürümeye (mi) terk edildi?
    Diş'in eski binası adeta çürümeye (mi) terk edildi?
    YEŞİL KART BÜROSU

    Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu UNİCEF (United Nations Children’s Fund) tarafından Ana ve Çocuk Sağlığı (AÇSAP) binası olarak yaptırıldığı öğrenilen ve bu amaçla kullanıldıktan sonra Kahramanmaraş Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi (ADSM) olarak hizmet veren Akdere mevkiindeki 3 katlı bina, merkezin yeni yerine taşınması ile adeta kaderine terk edildi.

    Yaklaşık 1 yıl kadar önce ADSM’nin eski havaalanı üzerinde yapılan hastane ayarındaki binaya geçmesi üzerine boş kalan ve atıl halde bekletilen bina, kamuoyundan gelen tepkiler üzerine İl Sağlık Müdürlüğü’nün tasarrufu sonucunda birkaç eşya konularak depo haline getirilmeye çalışıldı.

    Söz konusu binanın hemen yanı başında ise Kahramanmaraş Valiliği Yeşil Kart bürosu binlerce vatandaşa hizmet sunmaya çalışıyor. Daha önce lojman olarak kullanılan ve yapılan tadilatlarla büro haline getirilmesine rağmen günün artan ihtiyacına cevap veremediği gözlenen 3 katlı eski binanın depreme karşı dayanıksız olduğu da öne sürülüyor.

    Şimdi İl Sağlık Müdürlüğü yetkililerine soruyoruz:

    * Devletimiz büyük bir binayı depo görünümünde bekletecek kadar zengin midir?

    * Hemen bitişiğindeki Yeşil kart bürosunu boşalan binaya taşımak bu kadar mı zor? Ya da başka bir şekilde bu binayı değerlendirmek imkansız mı?

    * UNICEF yetkililerinin; AÇSAP binası olarak yaptırdıkları binanın şimdilerde atıl bir şekilde depo görünümünde kullanıldığından bilgisi var mı? (www.kanal46.com)


    Etiketler : Edildi, Adeta, çürümeye, Binası,
    15168  kez okundu.

    BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

    24.06.2011 00:19
    gazeteci kardeşlerim
    Arkadaşlar lütfen bu kurum hakkında haber yapmayın.adam ..... yolcu olacak.sizde bizde siyasilerde ne kadar hizmet yaptığını nelerle gündeme geldiğini biliyoruz.Artık vakit doldu su testisi doldu yolun sonu göründü.şahsen ben olsam ayak altına düşmeden çekilmesini bilirim.kardeşim kimse istemiyor sevmiyor yaptığın hizmet varmı?yoookkk dediğini duyar gibiyim..
    23.06.2011 09:34
    kimler geldi geçti.
    8 yıla bakıyorum.Dr.cafer bey,Dt.sıtkı bey,dr.ilker bey,Dr.ibrahim bey,dr.demirhan bey.Dr.celal bey,Pikoloğ.erdoğan bey,Dr.mahmut bey,Dr.Tuğrul bey,Dr.Abit bey.Dr.murat bey.Dt.Ümit mamatoğlu, daha aklıma gelmeyen bir çok doktor var.bunların ortak paydası ne biliyormusunuz.Hepsi sağlık müdürlüğü yönetiminde bulunan kişilerdir.bunun hepsi malüm zatla kavga ederek canlarını kurtarır gibi müdürlükten kaçmışlardır.size soruyorum.bu kadar insanın sadece bir kişi ile proplemi varsa suçlu bir kişimi yoksa buraya ismini yazdığım kişilermi. el insaf ya.bu kadar yetişmiş insanın sucu nedir.daha buraya yazmadığım yüzlerce insan var muzdarip ve haksızlığa uğramış.bu insanların bedduası padişahı tahtından eder.evet sırada basiretsiz liyakatsı
    22.06.2011 15:10
    ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz.
    sağlık il müdürlüğü hakkında yazılan cizilenler angaraya yol oldu.bakanlıkta fıkralara konu oldu.ucakla ankaraya giden şahısı taaa maraştan giden makam otusu hava alanında karşıladı.kardeşim maraşın mrkuz talihimi bu kadar beceriksiz insanları bulup nasıl makam sahibi yapıyorsunuz .müjde artık sizde bizde kurtuluyoruz.Sıtkı abimiz mazbatayı aldı kaydını yaptırdı.sağlık bakanlığına varmak üzere.faks geldimi acaba bu gün.
    22.06.2011 14:39
    farelere tinercilere
    o binaya kaç defa tinerciler girdi.en son hırsızlık için girenler içeride yakalanmış diye duydum.depo olacak bir bina degil.fizik tedavi gibi branş hastanesi olacak bir bina.ama yöneticiler maraşa ne hizmet yapacam diye düşüncede olmayınca depo olması normal.en güzel binayı gelecek müdür nasıl degerlendirmesi iyi olur.kardeşimiz malüm zat zaten yolcu.bir insanın başarısız olması nedeniyle görevden alınması sonradan geleceklere örnek teşkil eder.vakit kaybetmemek gerek bir gün önce yeni müdür bey koltuğu sahiblenmeli.
    22.06.2011 14:32
    yapmayın
    kardeşim kışın hiç yeşilkarta işiniz düşmedimi soguktan donarsınız.ne bu ya deyince memurlar sus aman kimse duymasın gazeteciler hiç duymasın dediler.geçen yıllar sogugun en şideetli günlerinde gazete yeşilkartta kaloriferler yanmıyor diye haber yapmışlar resim cekmişler.resimdeki iki memurun tayinleri çıkarılmış.dönerlerinde 300 binlira kayıpları olmuş.bu cefakar insanlara yapılanları söylediklerinde neden sessiz kaldıklarını anladım.bu ne biçim yönetim bu ne biçim idare anladınızmı.sıtkı bey zaten demiş istifa etsin gitsin diye.vekilimiz sağolsun kendide çok çekmişti biliyor.
    22.06.2011 14:20
    sağlıksız müdürlük.
    Kardeşim çok güzel birkonu.bu müdürlüğün peh diyecek bir işine raslayan varmı?.yeşilkart binası uçaçak ucube bir görüntüsü var.dediğiniz bina verilirse hizmet yönünde bir iş yapılmış olur bu malüm müdürlüğe yakışırmı bilmem.
    22.06.2011 13:46
    ooo
    bu sağlık hiçbir zaman güzel bir haberle gündeme gelmedi.kimsede dur demedi.dost akraba dedikleri uçtu gitti sıra kimde eş dostun avuttuğu cocuklarda.onlarda yolcu pırrrrr