PRESTİJ STONE 728x90

Bizi Takip Edin!

BEŞEN SİGORTA
BEŞEN SİGORTA
BEŞEN SİGORTA

YOK ARTIK: Parti binasında 'müdür atama' kurası!..

Sağlık hizmetlerinde etkinlik ve verimliliği artırma amacı ile çıkartıldığı açıklanan Sağlık Bakanlığı Teşkilat Yasası’nın son halkası Kamu Hastane Birlikleri Yasası gereği atanacak yöneticilerin seçiminde ‘Yok artık, olmaz bu kadar’ dedirten cinsten bir olay yaşandığı ileri sürüldü.
fb-share
  • Yazdırılabilir Sayfa
  • 31.10.2012 23:57 Tarihinde Eklendi.  Kategori : SAĞLIK-ÇEVRE.
    YOK ARTIK: Parti binasında 'müdür atama' kurası!..
    İLÇE BAŞKANI SEYDİHAN BOZDOĞAN
    YOK ARTIK: Parti binasında 'müdür atama' kurası!..
    DR. FATİH BOZDOĞAN
    YOK ARTIK: Parti binasında 'müdür atama' kurası!..

    Sağlık hizmetlerinde etkinlik ve verimliliği artırma amacı ile çıkartıldığı açıklanan Sağlık Bakanlığı Teşkilat Yasası’nın son halkası Kamu Hastane Birlikleri Yasası gereği atanacak yöneticilerin seçiminde ‘Yok artık, olmaz bu kadar’ dedirten cinsten bir olay yaşandığı ileri sürüldü.

    Ajans 46 Sağlık ve İstihbarat birimlerine ulaşan bilgi ve iddialara göre; Kahramanmaraş’ın Türkoğlu ilçesinde bulunan Türkoğlu Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi’ne ‘Hastane Müdürü’ atamasının parti binasında çekilen kura ile belirlendiği öne sürüldü.

    Şok iddiaya göre; Ak Parti Türkoğlu ilçe Teşkilatı ile Sağlık Sen’in desteklediği iki aday arasında bir türlü tercih yapılamayınca, her ikisi de Sağlık Bakanlığı görevlisi olan 657 sayılı yasaya tabi devlet memuru, ilçe teşkilat binasındaki kura çekimine çağrıldı.

    Yine iddiaya göre; İlçe Sağlık Müdürü Dr. Fatih Bozdoğan gözetiminde 30 Ekim 2012 Salı günü öğleden sonra Ak Parti Türkoğlu İlçe Teşkilatı binasında kura çekimi yapıldı. İlçe Başkanı Seydihan Bozdoğan huzurunda gerçekleştirilen kura çekimine katılan Fatih D. ve Malik K. isimli sağlık memurlarından Fatih D., kurayı kazanarak ilçedeki hastanenin müdürü olmaya hak kazandı. Böylece belirlenen isim Bakanlığa bildirilerek Fatih D.’in hastaneye idari müdür olarak atamasının sağlandığı iddia edildi.

    "Parti binasındaki kura çekimli müdür ataması" iddiasına Ak Parti ve sağlık yetkililerin nasıl bir açıklama yapacağı merak edilirken, eğer iddialar doğru ise böyle bir yönetici bürokrat atamasının, ehliyet ve liyakat ölçülerine ne kadar uygun olduğunun yorumunu kamuoyunun takdirlerine bırakıyoruz.

    Kanal 46 olarak, bu durumun ve Kahramanmaraş’taki Kamu Hastane Birliklerindeki diğer atamaların arka planlarının takipçisi olmayı sürdüreceğiz. (AJANS 46 SAĞLIK VE İSTİHBARAT SERVİSİ)  …

    53384  kez okundu.

    BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR

    07.11.2012 13:11
    Hellmeister
    arkadaşlar :)) ben bu haberi okumaktan bıktım siz hala yayında durdurmaktandan bıkmadınız mı? Size zahmet olacak kaldırın bu haberi sonuçta aslı olmayan bir haber demi amma..:)) Yorumlara bakıyorum hepsi dertli saçma sapan yorumlar.. Hepsinin bir alındıgı bişeyler var gibi :)) demi amma...Yorumları okudukca kendimden geçiyorum kimseyi kendinden geçirmeyin günaha giriyorusunuz.Bu yorumumu lütfen dikkate alın !!!
    06.11.2012 10:59
    c...çı yöneticiler...
    bu memleket bitmiş inanın bitmiş en son yönetici atamalarında birnci kriter c... a... c...tine üyeysen başkansın müdürsün yoksa asla olmaz,adam koltuk gitmesin diye hemen a... m...e gidiyor kayıt oluyor başkanlığı kapıyor bizim basında seyirci hani ehliyet ve liyakat, hastanenin performansını 60 lara düşüren malum kişi c... diye başkan yapııyor vay bu memleketin haline vay
    06.11.2012 10:01
    ....yalan söylemez.
    bu kura çekimine katılan şahısın bir fiil başhekime ve ve daha bir çok kişiye anlatması olayın doğruluğunu gösteriyor.eeee ne olacaktı liyakat olmassa nasıl atanacaklar kura ile..heyhat oyun oynanıyor noyun.
    05.11.2012 21:01
    habere sadece :))))) sallama bir haber
    kardeşim siz bu haberi neye dayabarak yazdınız :) kaynagınız kim elinizde ne delil var salladınız belliki iyi haber sallayın birgün bu web sitesini de sallayan olur kimsenin onuruyla oynamayın
    03.11.2012 10:53
    YAZIKKKK
    Sayın İ. Ç.. ve ç.. s..tan elini çekmedikçe bu karışıklıklar bitmez arkadaş. Hizipçilik yaparak memleketi böldüler ya. Sevdikleri cennetlik, sevmedikleri cehennemlik. Ancak Allah'ın (c.c) adaleti onlara da uğrayacak inşallah. Göreve geldiği günden itibaren hiç bir s. çalışanı huzurlu değil arkadaş. G. S.. işlerinde de başrol oynadı ve çorba gibi karıştırdı memleketi. Ancak arkasında duran sayın v..e yazıklar olsun. Haram olsun verdiğimiz oylar.
    03.11.2012 01:52
    uzman 46 arkadaşıma..
    yazmayım dedim ama benim gibi sessiz ama haklıya haklı diyen çok. R.. bey i.. p..ma karşı bayrak açtı haklımı haklı ekmek parası cocuklarının nafakasını en fazla kazanmak için.R.. beyin siyasi ve börokraside güçü var ama 2 ay önce tüm vekillerin kararı ile(yanlış doğru)gelen bir müdürle yarışması biraz saçmaydı ama takdir edilirmi edilir.cesaret işi.Halk sağlığı için hiç bir şey yapmaması oraya geçme cabası göstermemesi dikkatimi çekti.hastane yapılanması içinde türkoğlu başhekimi istemiş ama önü yine i.. p..ın örgütlediği s.. ve i.. t...tı ortaya çıkmış.son darbeyide vuran duyumlarımıza göre hemşerisi imiş.hemşerisi ben olayı bitirin dedim ama r.. beyin karşısında tavır koymadım desede kimse inanmaz.olmuş bitmi
    02.11.2012 21:56
    sende rk.yıda al da git
    adnan nicki ile yorum yapan bey senin dr. a.c. olduğunu da biliyorum. R.K. senin yanına gelemediyse çok üzülme tayin iste sen onun yanına git. Kabak tadı vermeye başladı bilesin. artık yorum yaparak paslaşmayı bırakın. yada en iyisi ikiniz birden ildışına gidin.maraş kurtulsun.
    02.11.2012 20:29
    insanları karalamayı bırakın...
    sayın adnan yorumcu. Ben R.k.yıda onun İ. paşasınıda, e.paşasınıda, Tü.Başh. Sıkkı beyinide hepsini tanırım. Hepsi çok değerli sağlık teşkilatına yıllarca emek ve hizmet vermiş ve yüceltmiş kişiler. İnsanoğlu yaradılışı gereği hata yapabilir siz hiç hata yapmadınızmı. Kusurunuz olmadımı. İnsanların hata ve kusurunu araştırmayı bırakın. Ama lütfen insanları karalamayın. Kendinize yakışanı yapın. Dürüstlük göreceli bir kavram, sana göre dürüst bana göre dürüst değil gibi.
    02.11.2012 11:59
    yorumcu beye.
    sen benden daha iyi tanıyorsun R.K..yı.sağlıkta R.k tanımayan yoktur.dürüstlüğü ile bide hak edene hakkını vermekle dosdoğru olmasıyla ünlüdür.ha arkadaşım diye demiyorum.tanıdım en dürüst insan.şuanda sağlık ta...olan arkadaşı sıkkı beye sor.neden geçmişte onu aniden görevden aldığını sor.r.. olabilirmi m.. sağlama olabilirmi.eeee şu promosyon olayı nedir diye sormuyorsun marangoz ne diye sormuyorsun aylarca arkadaşım dediği şahsın 0 arabasına bineni sormuyorsun şimdi o şahısla marangozla ne kadar görüşüyor sorsana..ortaya çıktığında arabam arızalıydıda arkadaşın arabasını ödünç aldım diyen kim sormuyorsun.eee bu güne kadar hiç bir arkadaşından ödünç araba aldımı sor.BURDaki siyasi r... yanında atama r... ve
    01.11.2012 22:20
    erdemlilik hayattır...
    Bir gün önce başhekim olduğu söylenen doktor bey 1. gün başhekim yardımcısı olarak görevlendirildiğini öğreniyoruz. Ankaraya çağrılıp başhekim yardımcısı olarak sözleşme yapan arkadaş bir hafta sonra başhekim yardımcılığından düşürülüyor. t... olayı komedi bunlara güvenip çalışacak arkadaşlara diyorumki erdemlilik gösterin alın sizin payenizi tutarsız davranışınız bizlerin onuru ile oynamaktır g.. h.. bi haberiniz yok istemiyorum demeliler. heyhat ancak bunlardada bunu yapacak liyakat yok.D...luk bu kadarmı ayak altında iki sendikacının memurun oyuncagımı oldu erdemlilik hayattır yaşamdır.
    01.11.2012 20:12
    bel altından vurmayı bırak
    Sağlıkla ilgili nerdeyse tüm yorumları ve haberleri takip ederim. Genelde yok i.paşa şunu yaptı, yok e.paşa koltuk kaptı, yok r.k. yı atamadırlar, yok SIKTI beyler, yok siyasiler parti binasınında müdür kurası çekti vb. hep r.k., r.k. geldi r.k gitti.kim bu r.k açıkça yazsın ismini. sağlıkla ilgili olumsuz yorum yapanlar varsa bir bildiğiniz, hukuk devletinde yaşıyorsun başvurun ilgili yerlere elinizden tutanmı var. bel altından vurmayı bırak. Titre ve kendine dönki ağırlığın olsun....
    01.11.2012 19:37
    ben bu iddaaya inanmıyorum-2
    eğer böyle bir şey de oldu ise bu olayı bu hale getirenlerede yazıklar olsun. iki kişiyi yazı tura haline getirennlere yazıklar olsun.
    01.11.2012 19:15
    Alın size bir perde arkası...
    T.. başhekimi Ankaraya çagrılır ve sözleşme imzalar istifa dilekçesinide tabiiki alırlar.m üdür ismi verirler G.. s... eskilerden müdür ve yardımcın olmasın der. başhekim R. k. der.genel sekreter derki olur tamam der. ancak başhekim r.k.dan habersiz yaptığı bu işi kabul edilip edilmeyecegini bilmez r. beye olayı aktarır.ismimi vermesen iyi olurdu madem sen teveccüh ettin konuşuruz der. aBOOOOV bu olayı bilen i. i. müdürü i. p.a aktıarır i.. p.. yemekten kesilir hemen i. s. müdürünü örgütler i. b..nıyla koşun siyasilere der kendiside m...yumu arar aman ha aman engelleyin der. m...musun işe koyulur. bu sırada i. b.. ekibi ve i.. s.. müdürü ve müdür adayları İ. B...NA koşarlar i. b.. olmaz der.bakalım der yüz vermez aslında sayın vekilimi
    01.11.2012 18:39
    Bir sözüm de sendikalara
    yukarıda belirtilen iddialar doğrultusunda yazıyorum. sendikalar kodro dağıtma, yönetici atama vb. faaliyetler için kurulmaz üyelerinin hak ve menfeatleri korumak ve kollamak için kurulurlar. İddia konusu eylemler kurum içinde çalışanlar arasında kutuplaşmaya, eşitlik ilkesine aykırı eylem ve fiillerin oluşmasına ve çalışma huzur ve barışını bozmaya neden olur. Yasalarla kurulmuş olan sendikaların tüzüklerinde belirtilen konularda eylem ve fiilleri gerçekleştirmesi gerekmektedir. Konularına girmeyen işlere lütfen karışmasınlar. Lütfen kurumları yönetici seçiminde acizmiş gibi göstermesinler. herkes kendi işini yapsın.
    01.11.2012 18:19
    iddiaların doğru olduğuna inanmıyorum..
    Eğer bu iddialar doğruysa topluma örnek olması gereken Devletin Memurlarını bu durumlara düşürenler utansın. Devlet Memurları Devletin memurudur, siyasetçilerin değil. Yönetici seçimini devlet yapar. Ben bu iddiaların doğru olduğuna inanmıyorum. İnanmak istemiyorum. Hastane yöneticiliği siyasi bir kadro değilki siyasetçiler oyla kurayla seçsin. Başka söze gerek yok...
    01.11.2012 18:02
    olur böyle şeyler
    hukukun bıraktığı yasal boşlukları birileri doldurur. Bu gibi iddia edilen olayların olmaması için, çıkan veya çıkacak olan mevzuatların atamalarda olması gereken seçme işlemleri veya sınavların nasıl yapılacağı belirtilmesi gerekmektedir. Sen bunu belirtmezsen yukarıda iddia edilen bahsi geçen olayların olmasını normal karşılamak lazım. Biraz kapitalist olacak ama güçlü olan kazanır veya büyük balık küçük balığı yutar veya benim dayım daha büyük veya en güçlü benim veya varmı bana yan bakan misal verilebilir. Bu iş artık bitmiş atı alan üsküdarı geçmiş. bundan sonra geçmiş olsun demek kalır. Hayırlı uğurlu olsun tüm yeni atanan kişilere. Hepinizi tebrik ediyorum.
    01.11.2012 15:59
    ooo ben rezilliğin daniskasını biliyorum
    ama siz yazamazsınız.türkoğlunda 2 haftadan beri nlere dönüyor neler.sendika parti müdür ataya dursun bunun yanında kendi memlektlisinin gelmemesi için taaa angaraları arayan vekil dahi var.s.. m..-sendika bagı s.. m... v.. bagı ooooo vay m...t vay.ANAP dönemi bu entrikalar yanında küçük kalır küçük.
    01.11.2012 15:04
    rezillik
    (eğer iddia doğru ise) Sen yıllarca oku iyi eğitim al ve yıllarca sağlıkta hizmet et sonrada bir koltuk sevdası uğruna birilerinin huzurunda kurra çek..YAZIK BİR SAĞLIKÇI OLARAK ÇOK UTANDIM!!!!!!
    01.11.2012 14:30
    SİYASİ HABER
    Haberi okuyunca insanın aklına nedense ..bey geliyor bu haberi kim yaptırdı acaba. hemen i.. p.. sıkıntıya girer ama particilerede bu yakışır . elbistanda başhekim.. türkoglunda müdür atamalarını böyle siyasi oyunlarla yaparlarsa maraştaki her işte oldugu gibi bu genel sekreterlik işlerinin suyu çıkar.bakalım daha neler olacak. Ama bu olaylar personuli çok SIKTI beyler.
    Yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan; küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: ip adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle pa ylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. Detaylı bilgi için Gizlilik Kurallarını okuyun