AJANS-46
Oğlunu yanında işe aldıran bürokratı açıklıyoruz!
02.10.2010 02:30

Bu Habere Yazılan Yorumlar

02.10.2010 Tarihinde Eklenen bu haberi Okumak için Tıklayınız. | Sizde Yorum Ekleyin

06.10.2010 08:08 Tarihinde koray koyar yazmış;

yardım kampanyası
n..... aga ve o.... için bu cuma ulucamide sergi açılsın.
bu sayede ihtiyaçları giderilmiş olur.

06.10.2010 07:56 Tarihinde teoman cerit yazmış;

Başhekim bey haklıdır
Diğer yorumcuları kınıyorum. Başhekim bey (Allah başımızdan eksik etmesin) bal tutan parmağını yalar atasözüne istinaden bu işlemi yapmıştır. yani yaptığı doğrudur.
kendisini çekemeyenler basit bir olayı büyütmektedir.
Sayın başhekimim hürmetler. bizim biraderin işini de halledbilirmiyiz...
tekrar hürmetler

04.10.2010 16:35 Tarihinde ilgili adam yazmış;

ZENCİLER BEYAZA KARIŞMAZ !!!!!
Size ne oluyor ki Bir Arıkan'ı sorguluyorsunuz.Bakın cıssss yaparlar.Bırakın 4-5 asgari ücreti 100 asgari ücret bile alsa cıssss....Haddinizi bileceksiniz.Soyadı arıkan olupta Maraş'ta özelliği olmayan bir kişi gösterbilirmisiniz...
cısssssssss

04.10.2010 14:09 Tarihinde ERTAN GÜNDOĞDU yazmış;

NE KAA GÜZEL NE KAA GÜZEL :)
İyide şimdi ne var bunda,kendi oğlu dururken başkasının oğlunu getirecek değildi ya o göreve.Hem sonra niçin başhekim olduki adamcağız hastaneye.Ve bütün siyasiler ve bürokratlar vs vs niçin bukadar kendilerini parçalar ve biryerlere gelmek isterler,vatana vatandaşa hizmet için değil herhalde.Bu kadar salak değiliz yani.Biryerlere gelmek için her yolu mübah sayanlar .... YAPMAK,MADDİ MENFAAT SAĞLAMAK amacı ile gelir.BUNUN İSTİSNASI YOKTUR VE OLMAYACAKTIR.KİMSE KİMSEYİ SALAK YERİNE KOYMAYA ÇALIŞMASIN.

04.10.2010 13:52 Tarihinde Mustafa Gençtürk yazmış;

Kanunen mümkün olabilir ama....
Sayın başhekimin yaptığı kanunen mevzuata uygun olabilir ama kamu vicdanında hiçte etik olmaz beyler....Şimdi varsayın ki; Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, hizmet alımı yaptığı park bahçede veya çöpte ya da fen işlerinde oğlunu işe aldırırsa Kahramanmaraş ayağa kalkmaz mı? Bakalım bu olayda ne olacak görelim birlikte.....

04.10.2010 12:51 Tarihinde mustafa kalaycı yazmış;

Size ne kardeşim.
Verdirir kardeşim sizene.İsterse mesai saatlerinde başka işlerde yapar,5-6 fabrikayı bağlar işyeri hekimliği bile yapar sizene kardeşim.Sanırım bu memlekette kanun ve yönetmeliklerin sadece gariban memurdan başkasına hükmetmediğini henüz anlamamışınız.Burası kahramanmaraş Bu Ülkede yok böyle başka bir şehir.

04.10.2010 12:44 Tarihinde mustafa geçinir yazmış;

Her Kez Biliyor ama..
Konuyu bir çok kişi biliyor tek bilmeyen sanırım vekiller dir.Çünkü bu memlekette hiç bir şeyi duymayan görmeyen bir tek onlar var.Hoş bilselerde bir şey olacağı yokya işte.Benim asıl kafama takılan bu memlekette Devletin Valisi var,ne bilim iktidarın İl başkanı var.Onlar niye kılını kıpratmıyor onu anlayamıyorum.Kıpratıyorlarsada bir açıklama yapılsada öğrensek bizde.



  • Google+
  • fb
  • tw
  • yt
  • rss
Gizlilik Kuralları

UYARI !
Internet sitemiz 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır. Haberlerin yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması önceden yazılı izin gerektirir. Ancak; internet ortamında ise kaynak gösterilmek koşuluyla yeniden yayımlanabilir.


Telefon & Fax : +90 (344) 235 0643

kanal46.com aa  iha abonesidir.