Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde başlattığı ulaşım hamlesini dev yatırımlarla sürdürüyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı koordinesindeki ekipler, Pazarcık ilçesi Eğrice Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlayan yarım asırlık köprüyü yıkarak yerine modern bir sanat yapısı inşa etti. Yaklaşık 10 milyon TL maliyetle tamamlanan yeni köprü, bölge halkının hizmetine sunuldu.

PAZARCIK VE GAZİANTEP HATTINDA STRATEJİK GEÇİŞ NOKTASI

Pazarcık ile Gaziantep arasındaki ulaşımda kritik bir güzergâh üzerinde yer alan yeni köprü, bölge trafiğini büyük ölçüde rahatlatıyor. 23 metre uzunluğa ve 12 metre genişliğe sahip olan 3 ayaklı yapı, modern mühendislik teknikleriyle inşa edildi. Eski yapının dar olması nedeniyle özellikle tarım makineleri ve ağır tonajlı araçların yaşadığı geçiş sorunu, genişletilen yeni yol platformuyla tamamen ortadan kalktı. Güvenli altyapısıyla dikkat çeken proje, hem yaya hem de araç trafiği için maksimum konfor sağlıyor.

Pazarcik Egrice 2

Kahramanmaraş'ta mesai başladı! Tek tek serildi, kurumaya bırakıldı! Katkı maddesi yok, tamamen doğal
Kahramanmaraş'ta mesai başladı! Tek tek serildi, kurumaya bırakıldı! Katkı maddesi yok, tamamen doğal
İçeriği Görüntüle

7 MAHALLEYİ BİRBİRİNE BAĞLAYAN GÜVENLİ GÜZERGÂH

Yeni yatırım; Sultanlar, Beşçeşme, Ufacıklı, Kızkapanlı, Yukarıhöcüklü, Mezra ve Yiğitler mahallelerinin ana arterlere erişimini kolaylaştırıyor. Bölge sakinleri, yeni köprü sayesinde Pazarcık ilçe merkezinin yanı sıra Kahramanmaraş ve Gaziantep istikametine daha kısa sürede ulaşıyor. Ekipler, gövde inşaatı biten köprüde son dokunuş olarak sıcak asfalt serim işlemlerini gerçekleştiriyor.

BÖLGE HALKINDAN BAŞKAN FIRAT GÖRGEL’E TEŞEKKÜR

Eğrice Mahalle Muhtarı Cuma Durdu, projenin hayati bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Durdu, "50 yıllık eski köprümüz artık ihtiyaca cevap vermiyordu. Büyükşehir Belediye Başkanımız Fırat Görgel, talebimize hızla yanıt vererek bu modern yapıyı mahallemize kazandırdı. Bölge halkı adına kendisine teşekkür ediyorum" dedi.

Mahalle sakinlerinden Yusuf Kısacık ise eski köprüde tarım araçlarının geçiş yapamadığını hatırlatarak, "Geniş makinelerimizle buradan geçmek büyük risk taşıyordu. Şimdi ise iki araç aynı anda rahatlıkla geçebiliyor. Ulaşımımız çok daha güvenli hale geldi" şeklinde konuştu. Diğer mahalle sakinleri de projenin bölgedeki ticaret ve ulaşım ağını güçlendirdiğini belirterek memnuniyetlerini dile getirdi.