KADAK (Kahramanmaraş Dağcılık Arama ve Kurtarma) ekibi dağcıları Cumhuriyet Bayramı'na hazırlanıyor. Dağcılar Cumhuriyet Bayramında 18 katlı Özel İdare İş Merkezinden iple iniş gösterisi yapacak.

KADAK (Kahramanmaraş Dağcılık Arama ve Kurtarma) ekibi başkanı Sait Kılıçsallayan yaptığı yazılı açıklamada şunları kaydetti. “KADAK olarak 9 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlama etkinliklerine bizlerde dağcılar olarak değişik bir coşku katmak istiyoruz ve bu yönde çalışmalarımızı hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Ramazan olması münasebetiyle tırmanışlara ara verdik. Ancak Cancık mağarasındaki kayalık bölgede ekip olarak kaya tırmanışı konusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu konudaki yazışmalarımız devam ediyor yetkililerimizden gereken izinleri aldığımız takdirde bizlerde Kadak olarak 29 ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında ilimizin en yüksek binası olan Özel İdare İş Merkezi binasından 3 kişilik eğitimli ve donanımlı ekibimizle bayraklarla binanın dış cephesinden iplerle iniş gösterisi yapmak istiyoruz. Gerekli resmi girişimlerimiz sürmekte bu heyecanlı gösteriyi tüm Kahramanmaraşlılarla paylaşmak istiyoruz. Yine Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında KADAK olarak Andırın ilçemizde bulunan 2500m yüksekliğindeki Kayranlı dağına 10 kişilik ekiple Cumhuriyet Tırmanışı yapmayı da planlarımız arasına aldık .

Ramazan ayı olmasına rağmen Cancık mağarasında gerekli tüm çalışmalarımızı yapıyoruz tüm ekip arkadaşlarımızla bu gösteriye hazırlanıyoruz. Kahramanmaraşlılara hep ilkleri yaşatmak istiyoruz. Kadak ekibim ve şahsım olarak bu heyecanlı gösteriyi Cumhuriyet Bayramı kapsamında tüm halkımızla paylaşmaktan onur duyarız” dedi .